23 Ekim 2012 Salı

Mim cevaplarım...

Sevgili Arkadaşım, PINKY FASHION;
beni mimlemiş.. esasen daha önce hiç cevaplamadım.. bakalım neler sorulmuş ..

Günün nasıl geçti?
Günüm korkunç bir koşuşturmacayla geçti iş yerimde ve halen geçmekte...özellikle zihinsel çok yoruldum:)

İsim vermeden bahset!
Bazen bahsedilecek çok insan olabiliyor,

Neden hep cam kenarı?
Hiç öyle bir takıntım yok....

Bugün kendin için ne yaptın?
Ne kötü ki, hiçbirşey yapmadığımı görüyorum... gerçekten bugün başımı kaşıyacak vaktim yok denecek cinsten bir gün.

Twitter ana sayfanı aç, ilk gözüne takılan..
Twitter hesabım yok...

Düşün ki o bunu okuyacak...
 Yazacak çok şey var da.. yazmak kadar onları gerçekleştirmek de lazım:))....

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler
Hepsini istediğinizden emin misiniz? peki o zaman bayram üzeri gülmüş oluruz.. Belki görenler olmuştur, yine de bir bakalım...

Böyle romantik adam mı kaldı ki bozuyorsunuz zavallıyı?. Yine de çok gülmüştüm...
 
 
Çocukluk ne güzel şey...!
 
 
 
 
 
Hiç değişmez, hep aynı şey; " iyi güzel de boyu kısa!"
 
Yalnız her mahalleye böyle bir abla lazım gerçekten;) ne dersiniz?
 
 
 


 Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz...

   Hep bakmadan yazarım; F - Q Farketmiyor (F düzenine çevirip 10 parmak) Ticaret Lisesi Mezunu olmanın belki de tek faydası!...
 
Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz
Herşeye veriyor evren cevap....

Ctrl+V yap

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

 Kimleri mimledin bakalım:)

Bayram üzeri herkesin yoğun olacağını düşünerek şimdilik kimseyi mimlemiyorum belki hakkımı sonraya saklarım;)

Sevgiler..



2 yorum:

  1. Bu kadar yoğun bir gününde zaman ayırıp cevapladığın için çok teşekkürler.

    Bu arada bakmadan 10 parmak yazıyor olmanı çok kıskandım :))

    iyi bayramlarr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederlm canım:) iyi bayramlar bu arads. sevgiler.

      Sil