23 Kasım 2012 Cuma

Mavi Siyah Puantiyeli Bluz

 
 
Birkaç zaman önce dikmiştim ancak soğuk günler yaklaşınca bir taraflara kaldırmışım, bulunca paylaşmak istedim. Puantiye merakı pekçok insanda olduğu gibi bende de mevcut. Onların hepsi ayrı bir cümbüş oluşturuyorlar bir araya gelince, aynı şekilde bir derya kadar çok çizgili var.  Bir ara hepsini görsel olarak hoş durduğu için resimlemek istiyorum. Bunun dışında yaz bitmeden önce diktiğim bir iki parça şey daha olacak onları da bulunca fotoğraflayacağım.
Sevgiler, iyi hafta sonları:).

29 yorum:

  1. puantiyeleri ben de çok severim ama dolabımı şöyle bir gözden geçirdim de hiç puantiyeli bir şeyim yokmuş benim:)en kısa zamanda puantiyeli bir kazak edinsem mesela fena olmaz:)
    mutlu hafta sonları sana da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül harikalar diyarında; Eylül'cüğüm, tuhaf bir çekiciliği var puantiyelinin, bilemiyorum dolaplarımızda bir tane olmasında sakınca yok sanki;) sevgiler canım:).

      Sil
  2. Eline sağlık arkadaşım, ne güzel, sen kursa mı gittin yoksa Allah vergisi bir yetenek mi? Bu arada rahmetli annem puantiyeyi çok severdi aklıma geldi:((hatta koyu gri üzeri beyaz minicik puantiyeli bir tayyörü vardı baktım ona uysun diye siyah beyaz puantiyeli ayakkabı bulmuş..inanır mısın moda dergilerinden fırlamış gibi giyinirdi annem...ta 70 yaşında bile..şapka takmadan çıkmazdı yaz,kış..off off:((şimdi resimlerde kaldı:(
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben; teşekkür ederim güzel cümlelerine değerli arkadaşım, esasen gittiğim pekçok kurs var ama özellikle dikiş kursuna gitmedim, dikiş dikilen bir evde büyüdüm. Onun etkisi var daha ziyade. Çok yetenekli olduğumu düşünmüyorum. Normal bir merak benimkisi..

      Ahh bu arada eski zamanlar gerçekten farklıymış.. Özellikle değerli annenize hayran kaldım doğrusu, ne mutlu ona, ahh bana böyle anılar anlatmayınız inanın kendimi bu devirde son derece paspal hissediyorum:)). Elbette herkes eskiden öyle değildir. Değerli annenizinki yetiştiği kültürden, devirden ve en önemlisi içinden geldiği için anlamlı:).

      Sil
  3. handan ablaam puantiye sevilir bu renk ayrıca sevilir hele fiyonk ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SedaSRC(BiçDikGiy); Seda'cığım, çok teşekkürler. Bu renk bende de tuhaf etkiler bırakıyor, yoğunluklu giyme isteği gibi;)....

      Sil
  4. Rengi, kumaşı ve modeli pek güzel.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan; beğenmenize çok sevindim teşekkürler:).

      Sil
  5. Mavinin bu tonunu çok severim e birde puantiyeliysee süpperr olur o zaman :) çok ciciymiş güzel günlerde giyin..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SeaBelle Cinar; çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:).

      Sil
  6. modeli de kumaşı da çok hoşmuş! bu maviyi çok seviyorum , ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Model üzerimde daha hoş durdu doğrusu, ama bunu sabah hemen çekiverdim. Teşekkür ederim;).

      Sil
  7. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mormenekselerr; çok teşekkür ediyorum, sağolun.

      Sil
  8. "Puantiye severler iki adım öne çıksın" dendiğinde ben üç adım çıkarım...

    Çok güzel olmuş bu bluz.

    Rengi favorim, desen favorim; yapan da onlardan aşağı kalmıyor tabii; sonuç kaçınılmaz olarak şahane elbette!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım, çok haklısınız, bilemiyorum gerçekten çok seviyorum ben de:). Belki sevmeyen de vardır ama bendeki durum belli:). Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza..

      Sil
  9. eline sağlık canım, çok sevimli olmuş, huzurla giy inşallah...

    YanıtlaSil
  10. canımmmm bluzun çok güzel olmuş..hem puantiyeli hem saks mavisi..çok hos olmuş gerçekten..ellerine sağlık zevkli arkadaşım benim..iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Aslan; çok teşekkür ederim canım, sağol.

      Sil
  11. çok güzel olmuş, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş canım, renk muhteşem. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. bu bluza bayıldım..çok zevklisiniz maaşallah..

    YanıtlaSil
  14. cok hos ,hertur kiyafetle giyilebilir.ister kotla giy ister guzel bir etekle kombinle gece giy.tebrikler.

    YanıtlaSil
  15. Ceyda Çiçek; çok teşekkürler.

    Özgür Tatlar; çok teşekkür ederim. Beni de renk ve puantiyeler cezbetmiş ki; kumaş yumuşak ve pamuklu birşey çok rahat.

    YanıtlaSil
  16. Mavi ve siyahın uyumunu çok seviyorum, puantiyeli olunca daha çok sevdim :) çok şeker olmuş ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil