29 Kasım 2012 Perşembe

Tüm Alışveriş Fırsatlarına Toplu Bakış; İndirimlr.com

   Sevgili arkadaşlar, yayınlarımı takip edenler bilirler; sık sık yoğunluğumdan bahsediyor ve zamanın herbirimiz için önemine vurgu yapmaya çalışıyorum. Çalışan çalışmayan farketmiyor,  zaman gerçekten hepimiz için de değerli!   Son zamanlarda alışveriş sitelerine duyulan ihtiyaç ise herzamankinden fazla. Yeni yıl dolayısıyla hızlanan alışveriş araştırmalarım sırasında, tüm indirimlerin takibini bünyesinde barındıran bir siteyle karşılaştım, sizlere de bu siteden bahsetmek istiyorum;  İndirimlr.com.  Pekçok markanın size sunduğu indirimli alışveriş fırsatlarını artık tek tek araştırmıyoruz. Sizin yerinize bunu takip eden; indirimlr.com dan faydalanabiliyoruz. Üstelik o güne özel ; günün en iyi indiriminden, özel fırsatlara kadar pekçok avantajı  böylelikle yakalamış oluyoruz.  Tüm alışveriş fırsatlarını tek bir sayfada görebiliyorsunuz,  sistemin bu şekilde işleyişi bana  oldukça mantıklı ve avantajlı geldi.  İncelemenizi tavsiye ediyorum.
İşte ilgilenenlere adresi:

 
Ayakkabıdan, aksesuara, giyim alışverişinizden, ev dekorasyonuna kadar pekçok çeşit bulunuyor.. Benim özellike Candia Ev Dekorasyonu'ndaki; bu  taş detaylı  mumluk çok hoşuma gitti.
 
İlgilenenlere işte linki:
Sevgiler:)....

8 yorum:

  1. zaman yetmezliği ah nasıl bir sorundur,bol bol kafa yorduğum bir konu şu aralar:)
    internetteki bu tarz yerler çok pratik ve rahat oluyor.bazen insan mağaza mağaza dolaşmaktan yoruluyor çünkü..zaman da enerji de yetmeyebiliyor.
    paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. eylül harikalar diyarında!; çok haklısın;). Çoğu kez, zaman sıkıntısından zaten mağaza mağaza dolaşamıyoruz bile, o nedenle sistem bana çok avantajlı göründü. Sevgiler canım:).

    YanıtlaSil
  3. koca bir yıl nasıl da geçti:((her yıl bir öncekinden beter olarak hem de (Türkiye ve dünya siyasetinde olanları kasdediyorum)link için teşekkürler Handan'ım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben; Müjde Hanım, evet çok çabuk geçti doğrusu, sevgiler benden de:).

      Sil
  4. bazen alışverişe çıkmaya fırsatım bile olmuyor markafoni le trendyoldan memnunum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mormenekselerr; evet genelde öyle oluyor, alışveriş siteleri imdada koşuyor, indirimlr.com'un ektra indirim uygulamaları oluyor o markalar için bile; onu okumanızı tavsiye ederim. Sevgiler.

      Sil
  5. Çok güzel ürünler var gerçekten. Hemen bakıyorum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Aslı Hanım, evet çok güzel şeyler var ayrıca daha güzel tarafı ekstra indirimlerin de olabilmesi;) bu avantajlı birşey.

    YanıtlaSil