13 Ocak 2013 Pazar

Son Uğraşlar..


14 yorum:

  1. yani hiç boş değilim diyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin canım.... :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf merakı tavan yapmış :)
    Kolay gelsin bakalım bu uğraşılardan nasıl paylaşımlar gelecek, merakla bekliyorum.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Çok da iyi yapıyorsunuz; bizim gözlerimiz bayram ediyor bu sayede. Devam Handan Hanım devam. Siz yapın biz de severek (bazen iç geçirerek) izleyelim sizi.

    Çok güzel bir hafta olması dileklerimle,

    Kocaman sevgiler ve baki selamlar,

    YanıtlaSil
  5. Tüm creasyonlarınız mükemmel ilgiyle takip ediyorum ben de...:))

    YanıtlaSil
  6. acemi gelin; yok vallahi hafta sonu bir hayli yoğundum, yorumlara ancak yanıt verebildim, lütfen kusuruma bakmayın olur mu:)?

    Swotpisces; teşekkür ederim:)

    NOWACRAFT; Merak var da enstrümanlar eksik;))) teşekkürler.


    Nurdan Kanber;Nurdan Hanım, güzel motivasyonunuzu bile ancak okuyabildim, çok yoğundum haftasonu gerçekten. Sevgiler benden de:)

    miyav kedicik; çok teşekkür ederim, çok incesiniz, benimkisi işten fırsat kalınca yapılanlar diye bir blog adı olmalıydı, böyle idare ediyoruz :).. sevgiler benden de:).

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin arkadaşım, ne güzel bir sürü meşgaleniz var...boş oturmuyor, güzel şeyler üretiyorsunuz bu arada size googook diyorum bazen ama ilk adınızı bilirsem çok sevineceğim...(tabii sakıncası yoksa) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben; Müjde Hanım teşekkür ederim, benimkisi çalışınca boş zamanları doldurmak sayılıyor, neyse ismim Handan. Projilimden inceleyerek hakkımda detaylı bilgiye ulaşabilirseniz de siz gönlünüzden nasıl geçerse öyle hitap edebilirsiniz, ben gooogook'u da çok seviyorum. Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

      Sil
    2. aaaa ay bunak ben, profilinizde yazıyormuş isminiz ya kusura bakma Handan'cığım (böyle diyebilirim değil mi yani resmiyeti bıraktım)gooogook da blog ismi olarak çok sevimli ve yaratıcı...ben yaratıcı,ilginç blog isimlerini seviyorum kırıkojeler mesela o da arkadaşım ilk aklıma o geldi:))
      sevgiler, selamlar benden..

      Sil
    3. bücürükveben; Müjde Hanım, önemli değil:))). Evet bu ismi farklı bir amaçla almıştım, belki ileride ilk olarak amaçladığım şekilde bir yayıncılığa dönüşebilir, zaman gösterecek belki de böyle kalır, çeşitli nedenlerden;) sevgiler.

      Sil
  8. canım hiç boş değilsin sürekli güzel şeyler üretmek için uğraşıyorsun kolay gelsin sana diyorum ve mor ojelerle ne yapıcağını merak ediyorum ..
    güzel bir hafta diliyorum canım sana
    kocaman öpüldün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Aslan; canım benim güzel yorumuna yeni yanıt verebildim, bu gözümden kaçmış özür dilerim. Tatlım bu benim yaptıklarıma bir yerde kendini oyalamak diye bakıyorum. Mor ojelerle yaptıklarımı öğleden sonra yayınlayacağım, ben yaparken eğlendim öyle ciddi birşey değil, ama eğlendiriciydi benim için;) sevgiler.

      Sil
  9. merhaba bloğunuzu çok beğendim.benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keskin makas; teşekkür ederim. Ben de sizi ilgiye takip ediyorum;) sevgiler.

      Sil