2 Mayıs 2013 Perşembe

Bir Kolye ve Hediye Kutusu Yapımı

 Geçtiğimiz günlerde (20 Nisan) ; Melis'in (Melislicious) doğum günüydü, ona yaptığım doğum günü hediyesini sizlerle paylaşmamıştım. Daha önce yine buna benzer bir çalışma daha yapmıştım hatırlayanlar olacaktır. Buna benzer siyah beyaz, gri ağırlılı çiçek uygulamalı çalışmalardan önümüzdeki günlerde yine yapmak istiyorum. Bunları yapmaya nedense doyamadım.
 
   Burada ön görünümü var, ama boyunda nasıl durduğunu merak edenler Melis'in bloğuna bir baksın derim. Melis, beni bloğunda fazlasıyla mahçup etmiş doğrusu biraz utandım. Ama   kesinlikle klasik  bir konuşma olarak düşünmezseniz; hakikatten içi dışında ve fotoğraf karelerine bence az bile yansıyan bir güzelliği olan çok tatlı bir insan.  Ferah, hiç insanı sıkmayan ve yaşına göre her kesimden (yaşça büyük - küçük) hiç farketmez anlaşabilecek biri.  Bloglardan insanlar dışarı nasıl yansıyor bilmiyorum ama, gerek güzelliği, gerekse de dost canlısı ve çok içten bir insan bunu canlı olarak da görmenizi isterdim.  Blog aracılığıyla başlayan dostluğumuzun uzun yıllar devam etmesini diliyorum.  Bu, blog aracılığıyla tanıştığım tüm arkadaşlarım için geçerli şüphesiz.
 
 
 
  Bu kolyeyi güzel bir kutuya hazırlamak istedim, ama evde o an için istediğim formda bir kutu bulamadım. Bir de  uzun bir süredir hediye kutusu yaparım düşüncesiyle boş şeffaf kutular biriktiriyordum. Bu aşağıdaki kutu; boş far aplikatör kutusu.. sizlerde bu tarz kutuları (şeffaf olan far aplikatör kutuları, kulak çubuğu kutuları ya da boş kürdan kutuları, vb.) atmayıp benim gibi saklarsanız aşağıdakine benzer hediye kutuları yapabilirsiniz.
 
 

 
 

Hediye kutusu


   Uyguamada sadece basit bir simli oje kullandım, çok da hızlı kuruyor, boş kutuyu Simli Oje ile hiç boşluk kalmayacak şekilde kapladım. Malum Simli Ojeler mukavemeti çok çok yüksek olan ojelerden, çıkırtırken bile zorlanıyoruz. Tek kat yeterli, hızla kurudu.



hediye kutusu yapimi 2

    İçine hediyemizi de yerleştirdik mi, metalik simli  bir kurdeleyle kutumuz hazır. Güle güle kullansın.
 
Sevgiler.
 

35 yorum:

  1. Tasarımınızı Melis Hanım' ın blogunda da gördüm. Gerçekten çok yakışmış!

    Bu vesile ona çok mutlu bir yaş dilerim. Sizi de hem bu güzel tasarım hem de güzel yüreğiniz için bir kez daha içtenlikle kutlarım.

    Dilerim hem yaratıcılığınız hem de içinizdeki o güzel duygular eksilmesin hep çoğalsın...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. :) Harika, hediye ayrı güzel, kutusu ayrı, sunumu ayrı :)) Bayıldım, güle güle kullansın arkadaşınız...
    Ellerinize sağlık Handan hanım, çok zarif bir hediye hazırlamışsınız...

    YanıtlaSil
  3. bu hiç aklıma gelmezdi ellerinize sağlık gerçekten yaratıcı bi fikir oldu benim için :) çok da şık duruyor

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif bir hediye kesinlikle !! hele kutu fikrine bayıldım !! benim gibi deve hörgücü şeklinde paket hazırlayanlar için böyle hediye kutuları güzel fikir.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. kolyen gerçektende çok sık olmuş kutusu ise bir ayrı şık arkadaşın güle güle kullansın.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuş :) eline sağlık. Ojenin rengi de tam kolyeye göre.

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. harikasın, eline sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız Handan Hanım! Ben de krem kutularını atmam, muhakkak bir işe yararlar. Dostluğunuz daim olsun, nice yeni dostluklara..Hemen bu güzel bayanın bloğunu ziyaret ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. süper fikirmiş..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. oluşturucu bayanlara hayranım.kolye güzel kutusu ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
  12. handancım hep derim gerçekten harikasın..bu arada çok da zevklisin..hediye kutusunu ben hiç akıl edemezdim hemen atardım..kolye desen yine harika sen bu takı işini çözdün valla..ellerine sağlık..güzel yorumun içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. hoş ve zarif.
    bi de iyi fikir vermiş olduun.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Eline sağlık canım,Melis'in bloğunda da görmüştüm hediye kutusu fikri çok Orjinal ve güzel olmuş kolyede öyle tabiki.Melis'cim de iyi günlerde kullansın en kısa zamanda görüşmek dileğiyle canım.

    YanıtlaSil
  15. Mükemmel ötesi olmuş.. Bayıldım hemen Melis Hanım ın bloğunu da ziyaret ettim cidden çok yakışmış.. Hediye kutusu fikri ise çok çok orijinal kesinlikle deneyeceğim.. Sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  16. cnm benim asıl ben mahçup oldum şimdi... ne kadar harika ne kadar ince bir insansın sen böyle!
    hep söylüyorum bunu, şanslıyım sanırım blog dünyasında senin gibi biriyle karşılaşıp yakından tanıma fırsatı bulduğum için.
    Güzel sözlerin için gerçekten çok teşekkür ederim cnm bunlar senin güzel kalbinden kopan sözler.
    Bu kadar emekle ve özenle hazırladığın hediyelerinle ve güzel dostluğunla, sohbetinle beni çok ama çok mutlu ettin...
    sevgiler öpüyorum!

    YanıtlaSil
  17. Kolyeyi ve kutuyu Melis'te görmüş ve bayılmıştım. Kutu o kadar gösterişli duruyordu ki sadece bir kat ojeyle o hale geldiğine çok şaşırdım. Her zamanki gibi yine mükemmel bir iş çıkartmışsınız. Küçük dokunuşlar bazen çok büyük sonuçlar veriyor gerçekten.

    Kucak dolusu sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Cok guzel hazirlanmis severek kullanacagindan eminim,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  19. kolye de hediye kutusu da çok güzel ellerine sağlık:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Kolye çok şık ama kutulama fikri daha bir dşkkat çekici. Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. çok güzel bir fikir ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. simli oje ne hoş bir fikir :)
    melisin bloğunda gördüm ellerine sağlık handancığım
    onada dediğim gibi siz blog arkadaşlığının en güzel örneğisiniz bence :)

    YanıtlaSil
  23. Zevkli,
    Yaratıcı,
    Zarif olmak herkese nasip değildir arkadaşım benimmmm :)

    YanıtlaSil
  24. Çok değerli yorumlarınıza teşekkürler arkadaşlar. Kolyeyi beğenmeniz beni mutlu etti. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. harika olmuuuss..ellerinize saglik,bayildimmm :)

    YanıtlaSil
  26. son derece zarif yaratıcı ve şık bir kolye olmuş hayran kaldım.elleriniz dert görmesin.hele o kutuyu öylesine süslemek hem güzel fikir hem çok şık!

    YanıtlaSil
  27. Kutu çok güzell,yine harikasın...

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Sevgili Handan, babamın hastalığı ile ilgili değerli ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim.
    Hediye hem çok hoş hem de çok zarif, tıpkı senin gibi.Ellerine sağlık. Güle güle kullanılsın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. oooooooo bence sımlı oje fıkrı sahane olmus..evımde cokk kavanoz ve kutu var ve boyle degerlendırecegım bende ..sevgıler canım

    YanıtlaSil
  30. çok hoşşş, iyi günlerde kullansın, simli oje fikrine bayıldım, süpersin...

    YanıtlaSil
  31. Senaat Lapo; çok teşekkürler:)

    Alanay Yıldırım; çok teşekkür ederim, çok incesiniz:).

    Bahar; çok teşekkür ederim.


    Ahestebeste; Zerrin Hanım, sevgiler benden de.. Çok teşekkürler.


    KoKoş, Kelebek; çok teşekkürler, kesinlikle değerlendirilmeli;)

    Marifetli Cadı; sağolun, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  32. Aynı mantıkla çok şık bir yüzük de yapılabilir.

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir fikir ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  34. Hediyeniz ve kutusu çok güzel olmuş iyi fikiriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  35. Biraz geç fark etmiş olabilirim ama her zaman en büyük sıkıntılarımdan biriydi hediye kutusu yapmak. Daha çok almaktansa emek verip yapma taraftarıyım bende. Bu fikir çok güzel. En kısa zamanda bende deneyeceğim. Hazırda bulunması gereken bir şey ^^

    YanıtlaSil