12 Eylül 2013 Perşembe

Ayakkabıda Daha Çok 35 - 36

   Merhaba,

   Ayakkabılarla sizlerin arası nasıl arkadaşlar?  Özellikle sonbaharlık ayakkabı arayışımı yoğunlaştırmışken, günün şu saati itibariyle de halen gönlüme göre bulsam da "NUMARASINI" bir türlü denk getiremediğim ayakkabılardan dolayı dertliyim.
 
   Ben bugün özel bir çağrı yapmak istiyorum tüm ayakkabı üreticilerine; "36" Numara ayakkabı giyiyorum, indirimlerden yararlanmak bir yana normal satış fiyatından bile gönlüme göre 36 numara bulmakta  sıkıntı yaşıyorum. Küçük nurama ayakkabı giyenler çok iyi bilirler ki, mağazalara en fazla 2 bilemediniz 3  çift gelir ve genelde pahalı da olsa almaya razıyken, ne yazık ki kalmadı denilerek geri gönderilirsiniz.  Bu durumda ya gözünüz kulağınız mağazada olacak, ki satıcıyı bu konuda uyarmanıza rağmen muhtemelen size yeni ayakkabılarımız geldi diye dönen biri de olmaz. Tesadüfen koliler geldiğinde ise başında beklersiniz  mağazaya bırakılan o  2 - 3 çift ayakkabıdan birisi sizin olsun diye..
 
   Başka konularda indirim yakalasam da ayakkabı konusundaki indirimleri bahsettiğim durumdan ötürü  yakalamam çok çok zor. Maksat indirim yakalamak şöyle dursun gönlünce bir ayakkabı giymek,  dilerim bir gün bu konudaki üretimlerini arttırırlar da ayakkabı numarası 35 ve 36 numara olanlar da yararlanabilir.
 
   Buçuklu numaralardan hiç bahsetmiyorum zaten, o bile henüz tam yaygınlaşmadığı için, onu da en fazla umuyorum diyebilirim. Tüm ayakkabı numaraları için birkaç firmadan başka buçuklu üretim de az zaten..
 
   Aşağıda gördüğünüz  minik hazırladığım görseli gadget olarak sağ  bara da yerleştireceğim, ben ve benim gibi küçük numara ayakları olan arkadaşlar da yayını yapıp duruma dikkat çekebilirler.
 
   Bu konuda sizlerin de düşüncelerini merak ediyorum, farklı düşünen ya da benimle aynı fikirde olan var mı?
 
Sevgiler.
 

38 yorum:

  1. Ben de 40.5 numara istiyorum :) Bizimkisi daha vahim bir durum bence. Ya da insan hep olmayanı görüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Helin ben de bunu not aldım. Yok hakikatten haklısın bu görsel diğer insanların da beklentilerine göre şekillensin o halde, ilerleyen günlerde belli bir istatistik birikimi olur sanırım, herkesin ihtiyaçlarını dile getirmek en doğrusu olacak, çok teşekkürler düşünceni paylaştığın için:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Heline katılıyorum. Bende aynı dertten muzdaripim .
    40,5 . Genelde beğendiğimizi değilde "aaa numaramı buldum, bak ayağıma da oldu taşmadı iyi. Pek güzel de değil ama olsun" dediklerimizi almak durumunda kalıyoruz:)
    Ama çok güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülay, bunları bir veri oluşturuyor, bu sıkıntıları da dile getirdiğimiz çok iyi oldu, çok teşekkürler görüşünü paylaştığın için, sevgiler.

      Sil
  4. Aynı dertten muzdaribim:/ gecen seneler 36 oluyordu, onu da bulmak zor ama yine de denk geliyordu bazen. Bu sene kalıplar mi büyümüş anlamadim, 36 lar büyük geldi hep. 35 de hicbiryerde yok. Olanlar da cok pahalı. Sirf bu yuzden yaz bitsin istiyorum valla:) kışın 2 kat corapla 36 oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın aynı taktiği yapıyoruz demek ki;) sevgiler:))

      Sil
  5. ben 37-38 giyiyorum markasına göre ama hep biten 38 ve 37 numaralarmış gibi geliyor bana da. Küçük ayaklılar daha az bir popülasyona sahip snaırım, hep 35-36 numaralar oluyor özellikle indirimlerde :) Murphy kanunları mı desek şans mı desek ne desek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikatten haklısınız, bu kez de 37-38 olsun daha çok üretmeleri gerekiyor. Kesinlikle ve kesinlikle hak veriyorum..:) Sevgiler. O zaman daha çok 37-38 de diyebiliriz;))

      Sil
  6. O kadar sıkıntı cekiyorum ki kaliplari buyuk yapiyorlar bir de guya 36 numara satiyorlar ama baksan 37,5! Bir tek kadikoydeki cemal gultekinde ayagima uygun ayakkabi bulabiliyorum malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İpek İnce, kesinlikle 36 dedikleri 37 gibi anlayamıyorum. Bu da not edildi İstanbul'da yaşamıyorum ama aklımda bulunsun;) sevgiler.

      Sil
  7. şuan ayaklarını çok kıskandım.36 numara ayakların varmış daha ne istiyorsun.Bırak bulama ya , çıplak ayaak gez gerekirse salına salına ama ayakların kibarcacık 36. ben canım çıka çıka giyersem 38 , aslında 39 hele bazı kalıplarda 40 . ben bir keresinde adama pardon bunun 41 numarası var mı dedim adam bana dönüp bayan ayakkabılarında 40 sondur hanım efendi dedi varlığımdan utanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokomell; çok tatlısın, teşekkürler bir de ayakkabı bulabilsek iyi olacak, Ne olacak ben de azıcık büyük olsunlar isterdim doğrusu ne bileyim..;) Yok olur mu bence ihtiyaçlar kesinlikle dikkate alınmalı.

      Ayakkabılara ilgi çok fazla arttı son dönemlerde malum, tüm bu ihtiyaçlar ve yorumlar dilerim dikkate alınır ve bir veri olarak düşünülür.

      Sil
  8. Handacım bende aynı derten muzdaribim 36 numara ayakkabı nemümkün birde güzel olsun rahat olsun dersen benim gibi ozaman her ayakkabı almaya çıktığımda elin boş eve dönüyorsun maalesef :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni iyi anladığınıza sevindim, ya ben bulamıyorum, ya da gerçekten yoklar!!:)) Aynı fikirde olduğumuza göre fazla üretilmiyorlar.

      Ben bu konuyu ayakkabıcılarla da çok konuştum, fazla gelmiyor en fazla 2 bilemediniz 3 çift diyorlar. Demek oluyor ki gerçekten fazla yok!!

      Sil
  9. sizi anlıyorum, umarım artık bu doğrultuda hareket ederler. Benim ayağımda 37.5 ve bir türlü ayağıma tam anlamıyla uyan ayakkabı olmuyor. Allahtan spor ayakkabılarda buçuklular var bir nebzede olsa isteğimiz karşılanıyor. Ama söz konusu topuklu, klasik, bot vs olunca işler değişiyor işte. Tüketicilerin isteklerine yönelik memnuniyet artıran firmalar biraz kulak verse ne iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle buçuklu numaralar da dikkate alınmalı artık!
      Son cümle harika!! Kesinlikle katılıyorum, süpersiniz.

      Sil
  10. 40 numara giyiyorum, eskiden gerçekten çok zor bulunurdu ama artık hem sezonda hem indirim dönemlerinde çok rahat bulabiliyorum ben. Yeni nesil büyük ayaklı olunca biz de faydalanmıyoruz işte, sağolsun gençler :) Siz şikayet etmekte çok haklısınız numaraya göre düzenlenmiş raflar bile 37den başlıyor çoğu mağazada. Her kadın ayakkabı alma zevkini doyasıya yaşasın diye destekliyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmanıza sevindim. Kesinlikle küçük ayaklar düşünüldüğü kadar büyük ayaklar da dikkate alınmalı, hanımların ayakkabı konusundaki zaafları malum, öte yandan ayaklarımız vücudumuzun tüm ağırlığını çekiyor. Sağlıkla ve incelikle tasarlanmış ayakkabılar hakları;)
      Görüşünüzü paylaştığınız için çok teşekkürler.

      Sil
  11. Bendede tam tersi sözkonusu :) 41 araki bulasın :) isterken utanıyorum yaaa,kibar ayaklarım olsun isterdim doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden utanasınız, biz hanımlar hepimizin ayakları güzel eminim, çünkü onlar vücudumuzun tüm kahrını çekiyorlar, büyük küçük farketmez.
      Keza buradan bir kere daha vurgu yapmak gerekiyor ki,
      Daha fazla 40 ve üstü diyelim o zaman;))sevgiler..

      Sil
  12. Bende 35-36 giyenlerdenim ama üzülme sana bi fikir vericem bundan sonra direk çocuk reyonlarına bak orda istemediğin kadar 35-36 var :)) Şaka şaka inşallah görselini görürlerde bi el atarlar bu işe sıkıntılı bir durum gerçekten de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çocuk reyonlarını ben de severim, kontrol ederim üstelik "Giyim de dahil" çok güzel fikir. Ayakkabılara da bakarım, çocuk bölümünün kışın çıkan enteresan çizme tüylü ve desenli çizmelerine bayılıyorum. Sevgiler.

      Sil
  13. Ben de 36.5 giyiyorum ama çoğu markada olmadığı için bazen 36, bazen 37 almak durumunda kalıyorum. Ayakkabı bulmak çok zor oluyor o yüzden seni çok iyi anlayabiliyorum. Kesinlikle üreticiler bu beklentileri değerlendirmeliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AhuDudusu; Aynı fikirdeyiz demek, Kesinlikle;) Dilerim tüm detaylar dikkate alınır.

      Sil
  14. bende 40 numara giyen biri olarak hep minik ve zarif ayakları olanlara imrenmişimdir :) Ama ayakkabı bulma konusunda ki sıkıntı fena :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serra; doğrusu bizler küçük ayaklarımız olduğunun farkında değiliz gerçekten değil ki aklıma zarifliği gelsin.
      Mesele şu ayakkabıcıya gidince anlıyorum ancak küçük olduklarını çünkü genelde hep kalmadı deniyor. En son dün e-postama indirim haberleri geldi, gidip bir bakayım demeye kalmadı ama aradığım hiçbir modelin küçük numarasını bulamadım internetten.. İster büyük olsun ister küçük demek ortada bir sıkıntı var gerçekten. Kapanın elinde kalıyor demek bazı şeyler. İyi de bu her zaman mümkün olmuyor ki;) Vakit, işler, güçler, ya da çocuklar değil mi?

      Sil
  15. en yakın arkadaşım 42 giyiyor ve inan bana handancım onun derdi daha çok :)
    özel üretim falan kullanıyor
    buda çok pahalıya geliyor
    birde sanki ayağı büyük olanlar her modeli giyemez gibi yanlış bir kanı var :((
    minnik ayaklı arkadaşım desteğe varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülay'cığım çok haklısın, kesinlikle küçük ya da büyük ayaklara özgürlük diyelim o halde...!

      Sil
  16. tam bir ayakkamı delisiyimdir ve bende kalıbına göre 35-36 numara ayakkabı giyiyorum. ararsam çoğu zaman istediğimi de bulamıyorum. Onun için istediğimi aramaktan vazgeçtim. hamdolsun sürekli giydiğim ayakkabılarım yeteri kadar olduğu için sezon başlarında ayakkabı ihtiyacım da pek olmuyor. Onun için misal son bahar sezonu açıldığında yaz sezonundan kalanların küçük numaralarını bulursam illa ki bir yerde giyerim diyerek ucuz ucuz topluyorum. Örn. geçen yaz sonu mangodan 20 tl'ye aldığım ayakkabı gibi. tavsiye ederim çok zevkli oluyor. :) Üzülmeyin küçük ayaklıyız diye en güzel ayaklar bizim ne güzel narin narin ;)

    YanıtlaSil
  17. Aynı dertten ben de mustarıbım .birde almanyada yaşayınca neredeyse hiç yok 36.çocuk reyonunda daha çok çeşit var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür Tatlar, ooo evet haklısınız. Hakikatten orada sanırım çocuk bölümünde daha çok vardır, çok haklısınız! Teşekkürler fikrinizi paylaştığınız için. Sevgiler.

      Sil
  18. Önemli bir sorun. Bu yazı inşallah ayakkabı firmalarına ulaşır, bu durumu çözmeleri onların da yararına. Kolaylıklar dilerim Handan'cığım.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Ben de 40-41 numara ayakkabı istiyorum.bir de 40 numara ayakakbılar anlayamadığım bir şekilde 39 -38,5 olabiliyor.Ayağıma uygun diyerek aldığım sonra da birisine verdiğim ayakkabı da çok olmuştur:((
    Hem büyükler hem küçükler için üretim yapsınlar.

    YanıtlaSil
  20. Bende 35 giyiyorum.Gerçekten problem :)

    YanıtlaSil
  21. Ben 37-38 giyiyorum. Ama son aldigim ayakkabi ki cok begenmistim 37 ama yaziyor ama sanirim 36. Fisi kaybettigim icin degistirmede yapamiyorum. Verecek birini ariyorum. Burada da durum farkli degil, 36 numara espadril bulamadim yazin mesela. Ancak buyuk ve marka olan yerlerde bulabiliyorsun. Heryerde ayni dert sanirim:))

    YanıtlaSil
  22. Deichmann'da buçuklu ayakkabılar var.Ben de 40 numara giyiyorum bazen büyük numara bulmak da sorun..

    YanıtlaSil
  23. Aynı problem bende de var.. Bir çok ayakkabı içimde ukte kalmıştır bu yüzden. Ona keza 36 bedende çabuk tükenir kıyafettede sorun yaşıyorum bu nedenle :(

    YanıtlaSil
  24. 38 alıp ıcıne bır kalıp hopp 37.5 ne fena deıl mı

    YanıtlaSil