3 Eylül 2013 Salı

Kozmetik Alışverişi ve Yorumlarım




Merhaba,
Birkaç kozmetik alışverişi yapmıştım ve onlarla ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum, almak isteyip tereddüt eden arkadaşlara yol gösterici olabilir.
 
 
1- Avon Duş Sonrası Nemlendiricisi; son derece hafif yapısıyla yağlandırmadan nemlendiriyor. Kokusu, hem  floral (çiçeksi)  hem de meyvemsi karışık, ben kokusundan çok çok memnun kaldım. Ama bir Parfüm olmadığı unutulmamalı.  Nemlendirme amaçlı bir ürün..
 

2-  Streaks ' N Tips; Pembe Renkli Geçici Saç Röflesi; henüz denemedim, yakında deneyip yorumlarımı görseller ile sunmayı düşünüyorum. Gratis'den aldım 9,95 TL.  (Mavi ve Mor rengi de vardı)

Bir not daha; özellikle miniklerin anasınıfı ve kreşlerin yıl sonu etkinliklerinde miniklerin saçlarına güvenle kullandıklarını öğrendim.
 
3- Clean & Clear Parlama Karşıtı Nemlendirici; Parlama karşıtı bir baz gibi düşünmeyiniz çünkü o tarz bir beklentiyi karşılamıyor, yalnızca yağlandırmadan nemlendiriyor. 
 
4- Oriflame Ayak Bakım Kremi;  çok memnun kaldım.

 
 
 5-6-7; yenilenen bazı ihtiyaçlar, bir hafta kadar önce yukarıdaki fiyatlara alındı.


 
8- Oriflame; Makyaj Bazı; Ürünün uygun fiyatına göre performansını çok çok iyi buldum, denemenizi tavsiye ederim.
 
 

 
 
9- Kükürtlü Sabunlar;  Cildi yazın sürekli yağlanma ve parlama etkisi gösteren biri olarak; kükürtlü sabunları kullanan biriyim. Özellikle de OTACI'nın kükürtlü sabunundan çok çok memnundum. Ancak, Watsons ya da Gratis'lerde son zamanlarda kükürtlü olanını bulamıyorum, Defne, vs. var ancak kükürtlü yok.  Ben de başka yerlerden,  farklı markaları  denemeye karar verdim, yukarıdakilerden "İzona" isimli ürünü denedim ve memnun kaldım. Diğerini henüz denemedim.
 
 
 
 
10- Oriflame Batık Önleyici Jel;  Siz de tereddüt içinde bu ürünü henüz alıp almamakta kararsız kalmışsanız işte yorumum; Hiç tereddüt etmeyin; arkada yazılan talimatta "herhangi uyguladığınız epilasyon işleminden (siz hangisini kullanıyorsanız, fark etmiyor)  12 saat sonra uygulayınız" diye yazıyor. Ancak ben özellikle bu konuda sabırsız biriyim. Hemen uyguluyorum ve ürünü bolca kullanıyorum ve faydasını gördüm, şaşırtıcı bir şekilde etkili oldu. Ancak "Benim bu problemim çok yoğun yaşanıyor ve fazla oluyor" diyorsanız. Bu ürünün etki düzeyini o açıdan bilemeyeceğim. Neticede herkesin vücut yapısının ayrı olduğu da unutulmamalı. Ben de alerji hiç yapmadı,  ki; alerjik bir yapım vardır. Ürünü ve etkisini sevdim.
 
Dilerim yukarıdaki yorumlar almak isteyenler için yol gösterici olabilmiştir.
 
Sevgiler...
 
 

11 yorum:

  1. kesinliklee yol gösterici oldu cnm olmaz mı? öncelikle batık kreminden başlayım; çok sevindim bunu deneyip de yorumladığın için böyle birşey arıyordum bi kuaför önerdi güvenemedim ve fazla fiyat söyledi, orfilame'ın fiyatı da daha makul olabilir... gratis'ten törpü setini çok uygun fiyata almışsın kaçırmadan ben de almalıyım:))) kahve-vizon gibi ojen de tam sonbahar rengi merakla tırnaklarında görmeyi bekliyorum...
    bir de pembe saç röflesini inanışmaz bir heyecanla bekliyorum cnm:P
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tavsiyeler için sağol canım, bir kaçı aklıma yattı...

    YanıtlaSil
  3. Melislicious; Yol gösterici olduysa ne mutlu canım. Ürünün işe yararlığı kadar bence fiyatı da önemli diye düşünüyorum, işe yarayan bir ürünü uygun fiyatlarla almak daha mantıklı geliyor bana;) Sevgiler canım.

    Swotpisces; dilerim faydalı olmuştur, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yeni keşfettim blogunuzu, takipçinizim artık :) Ben de beklerim:

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Handan'cığım, güle güle kullan aldıklarını
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. handancım beni nasıl aydınlattın bilemezsin :))
    niye dersen
    biz prensesime pembe geçici saç spreyi arıyoruz günlerdir
    birinde görmüş sokakta
    isteyip duruyor
    fiyatını yazdığın içinde saol
    biz hemen gratise gidiyoruz hoşçakal canım :)

    YanıtlaSil
  7. Pembe saç hastası ben bu jöleyi merak etti şimdi, ben Manic-Panic kullanıyorum, bakalım bu nasılmış?

    YanıtlaSil
  8. Nebihan AKÇA; Teşekkürler, gelirim, sevgiler.

    Müjde Dural; çok teşekkürler Müjde Hanım, sevgiler.

    Tülay Demirbas; İşinize yararsa ne mutlu tatlım, sevgiler.

    Sinem; Sevgili Sinem, aldığım ürün bir sprey dene belki seversin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Handan Hanımcığım, çok iyi bir alışveriş olmuş; Hem ihtiyaçlarına uygun hem fiyatları da iyi. İyi günlerde kullan canım. Bakım bedene de morale de iyi gelir, bakım insanın kendisine saygı göstermesidir. Paylaşman da çok yol gösterici olmuş.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Önerilerini dikkate alacağım=)
    sevgiler

    YanıtlaSil