16 Ocak 2014 Perşembe

Erkek Bebek Yeleği

   Merhaba, bu güzel yeleği ilk gördüğümde "çok şirin olacak sen yap bir görelim Emel Abla" dediğim, çok sevdiğim bir ablam yaptı. İnternetten görmüş, adresi bilemedi. Örgü bitince de hakikatten şirinliğini bir kez daha tasdik etmiş oldum. Emel Ablam da: "ee paylaş o zaman" deyince, seve seve paylaşmak bana düştü. 

 Dikiş işlerim  devam ediyor; kırmızı  elbisemin ufak tefek işleri kaldı (Şu sıralar hep kırmızı renk denk geldi farkındayım, sevdiğimden de olabilir tabiki;).  Öte yandan başka örgüler de örüyorum, işte böyle bir tutku gelince benden çabuk geçip gitmiyor. Bahsettiğim Emel Ablam sayesinde başka bir bebek yeleği örüyorum hatta onun batikli renklerini öyle çok sevdim ki kendime de rengarenk desenli farklı bir örgü işine de başladım  bitince onu da paylaşmak düşüncesindeyim. 

İşte minik beylere şirin mi şirin bir yelek.


 
Sevgiler.

 

16 yorum:

  1. her şeyin küçüğü güzel işte :)) minnnacık bişi

    YanıtlaSil
  2. benim oğluşuma da aynı modelden teyzesi yaptı daha önce bende paylamıştım:)çok hoş bir yelek...

    YanıtlaSil
  3. ama bu çok şirin ve güzel olmuş ki, bayıldım:))
    emel hanımın eline, emeğine sağlık.
    bekliyoruz senin ördüklerini de handan'cım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yelekten daha çok cepkene benziyor sanki. Cepken daha havalıdır ya yelekten, ceket gibi smokin gibi :)
    Çok şirin olmuş, yapanın ellerine sağlık.
    El emekleriniz daim olsun, bakalım daha ne güzellikler göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  5. ne şirin olmuş! minik adam yelleği tam:))))
    sanki bir takım elbisedeki yeleği alıp minikleştirip örülmüş gibi çok tatlı!
    Emel Abla'nın ellerine sağlık,
    Kırmızı elbiseni de merakla beklemekteyim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. oy çok güzel olmuş bu ama:) Nisan'da erkek yeğenim olacak inşallah.Çok güzel bir fikir oldu canım.Emel Hanım'ın ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin hep güzel ve pratik şeyler yap ki böle olur mu.
    :)

    YanıtlaSil
  8. çoook tatlı, hiç görmediğim bi model
    daha önce nasılda düşünmedim diye kızdım kendime
    biliyorsun çok örüyorum ben
    terapi gibi geliyor bana
    bu modeli hiç unutmayacağım bir erkek melek gelirse diye aklımda dursun :)

    YanıtlaSil
  9. canım aynı o modelden bende büyük oğluma hamile iken örmüştüm aklıma o geldi :) Emel ablanında ellerine sağlık çok güzel olmuş...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ay bayıldım tam oğluşuma göreee ama ben bunları yapmaya vaktim yok:(((

    YanıtlaSil
  11. Nekadar şirin olmuş canım,yapanın ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Hazel Çelik: aynen öyle:))
    tuğçe öztürk: hımm harika, eminim çok tatlı olmuştur.
    AsOrTiK: Çok teşekkürler umarım yetiştiririm;) sevgiler benden de…
    NurSer: Aynen ben de cepken mi desem yelek mi diye tereddüt ettim ama yeni arkadaşlarımız cepkenden çok yelek diye bildikleri için yelekği kullandım, çok teşekkürler bakalım yetişirse diğerlerini de paylaşırım;) sevgiler.
    Melislicious: Minişlerin her şeyi güzel oluyor Melis’ciğim. Sevgiler.
    gulsah aydin: Beğenmene sevindim Gülşah’cığım. Sen de eminim çok tatlı şeyler yapacaksın;) sevgiler.
    deeptone: Vallahi aynen o havada ilerliyorum, ne yapayım, çalışınca vaktim çok değil ki keşke olsa da daha hünerli şeyler yapsam;)) hehehe.. Sevgiler.
    Tulay Demirbas: Neden olmasın Tülay’cığım, bence de dursun bir kenarda bu model;))
    tokideki ses: Ne güzel eminim çok şirin durmuştur. Elinize sağlık sizin de..
    esra gülden ünal: Belki hergün bir 10 dakika ayrılsa iki haftada biter sanırım küçükler için olduğundan minicik bir şey oluyor;) Sevgiler.
    ♥pemb€sinti♥1: :))
    nuryyl: Evet şirin bir şey sevgili Nur;) sanırım dayanamayıp yapacağım ben de, tabi diğer işlerden fırsat bulursam. Sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  13. çok şık bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. ay cok seker allahım mınık adamlar ıcın sahane

    YanıtlaSil
  15. bayıldım ben bu yeleğe yaaa.çok şık bişey olmuş.yeğenime örsem dedim kendime.sonra annemin geleceği düştü aklıma ona vereyim en iyisi siparişi :))

    YanıtlaSil