19 Mart 2014 Çarşamba

Gece Mavisi Elbise Çalışmaları

   Merhaba, bu elbisenin kesimlerine bir süre önce başladım. Burda'dan bir modelin üstünü kullandım.  Şimdilik çok güzel gidiyor, alt etek kısmı da teyellendi, bitmek üzere.  Kalıbın arkası fazla geniş geldi onu belirteyim, son düzenlemeleri yapıyorum. Bu arada diktiğim ve yaptığım pekçok şeyi henüz paylaşamadığımı da farkettim. Bir ara onları da paylaşacağım. Mevsimden dolayı güneş ışığını çok göremediğimizden ne yazık ki fotoğraflar da pek hoş çıkmıyor, elden  fazla birşey gelmiyor bu durumda, yine de fena sayılmazlar. 
Bitince paylaşmak dileğiyle.. Sevgiler.

10 yorum:

  1. Canım bu rengi bende çok seviyorum,eminim seçtiğin modelle birlikte sana çok yakışacak. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ÇOK ŞAHANE BİR RENK BAYILDIM .... elbiseyı 4 gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin tez zamanda bitsin de görelim...

    YanıtlaSil
  4. Kumaşın rengi yeter ! Mavinin harika bir tonu ! E kolay gelsin, tez vakitte üzerinde görelim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Maviyi bende çok severim eminim güzel olacak kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  6. cnm bu bir kalem elbise olacak galiba, harika gözüküyor modell! ah hele o renk o maviyi çok severim:))) merakla bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hep özendiğim ama bir türlü yapamadığımı bir uğraştır dikiş dikmek. Gerçekten ayrı bir yetenek ve sabır gerektiren bir iş. Bloguma yaptığın ziyaret ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim. İadei ziyaretim gecikti kusura bakma :) Bir süredir ayrı kalmıştım blogumdan. Takipteyim. Blog arkadaşlığımız daim olur umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Favori rengimdir mavi. Ama ne hikmetse yıllarca 1 yada 2 parça giysim oldu bu renkte. Ama eskiden bu kadar renk yoktu ki. Bitmişini ve üzerinde fotoğraflanmış halini bekliyorum. ..

    YanıtlaSil
  9. bu mavi senin koyu saçlarında nefis durucak Handancığım
    renk ve desen seçimlerine bayılıyorum zaten
    ya bu arada Handancım sen dikişi böyle ii nereden öğrendin çok merak ediyorum
    bi ara aydınlat beni canım , sevgiler :)

    YanıtlaSil