17 Nisan 2014 Perşembe

Sevgili Melis'ten İzleyicilerine Güzel Bir Bahar Hediyesi


   Merhaba çok yoğundum, halen öyleyim, uzun bir süredir fazla yoğun!... ve bir de baktım ki, bloglarda da bir bayram havası, bahar yaramış görünüyor herkese, bahar kimin içini ısıtmaz ki zaten!;)). Benim yoğun tempom son sürat devam ederken, sizin de içinizi ısıtabilecek bir güzel çekiliş farkettim dün; Sevgili Melis (Melislicious) kendisi gibi cıvıl cıvıl  bir bahar hediyesi veriyor Rosewholesale 'den,  bir bakmanızı tavsiye ederim, zira hakikatten  içinizi açacak kalbinizi kazanacak modeller var ben çok beğendim.
 
 
 
 
 
   Ben yoğun işlerime dönerken diyorum ki; bahar her yere öyle usuldan usuldan gelmiş ki;  iyi ki geldin, hoş geldin Bahar, içimizi ısıttın;)! Gözlerimize renkleri kattın, gönüllerimize de umutları;)! Not: Asla bir Bahar kızı olduğumdan değil; sadece çok severim baharı, ne çok sıcaktır, ne soğuk, herşey tam kıvamındadır Bahar'da;) olması gerektiği kadar;)! Hayatınızda herşeyin tam kıvamında gelişmesi dileğimle..
 
Sevgiler.

7 yorum:

  1. hepsi çok güzel fıstık yeşili elbisenin rengi şahane :)) Gömlekte öyle zaten Melis gerçekten çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  2. bende bahara bayılıyorum, etrafta açan çiçekler insana mutluluk veriyor <3

    YanıtlaSil
  3. Elbiseler çok şıkmış gerçekten. Bahar ise benim mevsimim. benim bloğumda da çiçekler açtı ben de güzel hediyeler vererek baharı kutluyorum Sevgili Handan. Senin ve değerli takipçilerinin katılımı beni çok mutlu eder. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Love that green dress. Very pretty pieces.

    http://www.thefashionstirfry.com

    YanıtlaSil
  5. cnm çok teşekkür ederim paylaşımın için çok zarifsin:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok sıcağı sevmeyen benimde en sevdiğim mevsimdir kendileri. :)

    YanıtlaSil
  7. kaçırdım ben bunu yaa :(
    harika bir elbise süper olurdu :)

    YanıtlaSil