13 Haziran 2014 Cuma

Bir Mim Daha ve Diğer Uğraşlar

Sevgili Gülşah Gündoğdu (Beyaz Begonvil) beni Mimlemiş, esasen ara vermiş olmama rağmen mimlere iş yoğunluğuna girişmeden cevap vermek güzel olacak;)) Düşünülmek de hoş çok teşekkürler kendisine. Sonrasında dikişlerle ilgilenirken fırsat bulamayacağım büyük ihtimalle...

1) En çok sevdiğin yönün?
Çok fazla değişken olmayan biriyim, bu benim sevdiğim yönüm; mesela aynı gün içinde bir mesele de seksen tane ayrı fikre girmem. Ne istediğimi bilirim.
2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hatırlamıyorum, ağlama olayını çok sevmiyorum.

3) Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı.Ama sadece insanları değiştireceksin.Neleri ,kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin?

a*    İlk değiştirmek istediğim kişiyi beni iyi kötü tanıyanlar tahmin ediyordur;)))! Ama anladığım kadarıyla o yeniden ve yeniden bedenlenecek ve farklı hayatlar yaşayacak büyük ihtimale.. O kadar gemi başka türlü ödenmez heralde borç büyük:P)))!  Birimiz onu doğurmasak bari yeniden diye dua ediyorum.

b*   Kendimde değiştirmek istediğim bir iki özelliğim var mesela ; biraz yapmacık ve rol kesebilen biri olabilirdim, bazen gerekli olabiliyor, bende o tarz bir kabiliyet yok ne yazık ki…!

c*   Yaşça büyük insanların özellikle yaşlandıklarında çevrelerine yaydıkları “Sürekli bir kıtlık” mesajı ve düşüncesi var,  onların “Sürekli ya olmazsa ne yaparız, para kıt ya da yok, keşke daha çok olsa” gibi evrene kıtlık mesajı yollamalarını değiştirmek isterdim. Onlar belki kendi tecrübelerinden bahis açarak bunları ifade ediyorlar ama ben katılmıyorum. EVRENDE HERŞEY YETERİNCE BOL ÇOK ŞÜKÜR, KORUNUYORUZ VE KOLLANIYORUZ,   YETER Kİ PAYLAŞMASINI BİLELİM..


4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Evet ; denizin sıcaklığı ve ılıklığı ile yukarıdan dökülen damlaların ona tezat soğuk oluşu çok hoştu:).

5)Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Şu an için aklıma gelmedi ama genelde zaten çok doğal olan insanların başına daha çok geliyor bu tarz hadiseler;) Ben de onlardan biriyim sanırım.

6)Kendine ünlüler dünyasından bir eş yada sevgili seçseydin kimi seçerdin ?
Öyle bir düşüncem hiç olmadı. Ben tip takıntılı biri hiç olmadım genç kızlığımda da, dolayısıyla tipine takmadığıma göre, eh huylarını da bilemeyeceğime göre..... Ünlülerin de çok farklı  yaşantıları yok bence daha da yoğun olmalarının dışında!

7)Hayatın film olsa hangi aktristin oynamasını isterdin?
Esasen yenilerden birini seçmem gerekirdi, yaş faktörünü  ve onun aramızda olmadığını saymazsak ve hayatımın filme değer bir özelliği de olsaydı şayet : Aurdey Hepburn oynasın isterdim. Burçtaşım olduğundan beni daha da iyi yansıtacağını düşünüyorum.



8)Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü düşünmeden ağladın mı?
Hayır.


9)Süperman mi batman mi?
Her ikisinin birkaç versiyon üstü gerekiyor artık dünyamıza!!!


10)Çocukken hepimiz bir nesneyi yada olayı bir başka şey zannederdik.Mesela eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi.Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Bilemedim şimdi.
 

11)Hayatın anlamı nedir?
Bu arayış ve serüven hiç bitmez;) arıyoruz….
Ama yaşama dair öğrendiğim en önemli şey ----SEVGİ, SEVMEK, SAKİN KALMAYA ÇALIŞMAK, YAPILAN HAKSIZLIĞIN ASLINDA YAPANLARCA SİZE DEĞİL KENDİLERİNE OLDUĞU, AFFETMEK, HAK VERMEK, ANLAMAYA ÇALIŞMAK, “AN” DA KALMAK -- Bunları daha çok yaptığımızda biraz daha yaşanır bir dünya olacağını ve mutluluğun da uzaklarda aranmayacağını düşünüyorum.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DİĞER UĞRAŞLAR


1-Gri bir tişört boyuyorum sonuç aşağıdaki gibi bir şey oldu, Merkür gerilediğinden midir, sona yakın bir sıkıntı yaşadım:)) umarım o minik sıkıntıyı giderebilirim.
2-Yeni ayakkabı aldım Canzone'dan ; çok hafif bir dolgu tabanı var olabildiğince rahat bir yapısı var, beyaz ve camel rengi  ayakkabı, sırf bunun için elbise dikesim var doğrusu, inanılmaz yumuşak bir deri.
3- Bir iki akşam önce alt kat komşum çağırdı, hobisel uğraşlarım olduğunu bildiklerinden minik kızı için duvak yapmak istediler ve yaptık. Ardından yukarıda gördüğünüz kına gecesi mumlukları yapıldı.  Maden suyu şişeleri önce alüminyum folyo ile kaplanıyor ardından üzeri tül ile süsleniyor, tülün üzeri de silikon tabancasıyla çiçekler ve taşlarla süsleniyor. 1 sepet hazırlandı  ben ilk kez görüyorum bunları, üzerinde mumlar yakılıyormuş. ilgilenenler ve uygulamak isteyenler olur belki.. Ben bu tarz detayları çok bildiğimi söyleyemeyeceğim doğrusu ilk defa gördüm.
    Bu arada minik kız duvağını fotoğraflamayı unuttum,  çok hoş oldu fırsat bulur çekersem ekleyeceğim. Belki fikir verir ilgilenenlere.
Sevgiler.

13 yorum:

  1. Canım çok eğlenceli bir mim olmuş,zevkle okudum.
    Tişörte boyadığın deseni çok sevdim,sonucu merakla bekliyorum.
    Ayakkabıların rengine ve modeline bayıldım,herzaman ki gibi zevkini konuşturmuşsun. Ayakkabılar bence de bir elbiseyi hakediyor :)
    Kına için çalışmalarında çok cici olmuş.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nur; Çok teşekkürler;) mim yanıtlarını beğendin demek:) ). Evet Ayakkabı elbiseyi haketti. Sevgiler Canım.

      Sil
  2. Audrey Hepburn'u ben de çok severim.
    Güle güle kullan ayakkabılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:) AyakkabılarI sevdim gerçekten Çok teşekkürler.

      Sil
  3. 3. soru a* :))) Ahhhh, keşke...
    Toplu halde dilesek acaba??? Dileme seansları düzenlesek hani şifa seansları gibi? Ya tutarsa!!!
    O Merkür'ün retrosu herkesi ayrı vuruyor, özellikle bloggerları. Malum, iletişim sıkıntısı! Bir yengeç olarak1 Temmuz'a kadar sabır, sabır ya sabır diyorum :)
    Ayakkabılar möhteşem yalnız... Renk... Model... Zevkli seçim ;)
    Sewgiler, ML...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Canım.!
      Yaşasın! Yengecin en samimileri tarafından takibedildiğimi hissediyordum zaten;))! Aynen... Az kaldı ama dilerim bu senenizi iyi değerlendirdiniz.;)) Malum Jüpiter sizlerleydi! Dilerim verimli geçti....! Sevgiler bendende!

      Sil
  4. Ayy bu merkür gerilemesi beni de mi etkiledi acaba çabuk sinirlerim geriliyor.Değişik bir ruh hali içişnde oldum :))) tişört çok hoş olmuş bnce ayakkabılarını da çok sevdim.Ne kadar rahat bir görünümü var güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülşah, düşünülüp mimiknmek çok hoş. Evet o Merkür gerilemesi insanları etkiliyor gerçekten. Ayakkabılar benim de favorim sorma topuklar çok rahat:). Sevgiler.

      Sil
  5. Birincisi; Şu kıtlık mesajını yayanlar beni de çok geriyor. Beni antisosyal ettiler diyebilirim. O kadar çoklar ki dışarı çıkmak istemiyorum. Eve kapandıkça zenginlediğimi hissediyorum oysa hayatımdan sadece onları çıkarıyorum ve huzuru bulmuş oluyorum. Aynı güzel hayatı kolaylıkla zehirmiş gibi yansıtabiliyorlar. Feciler:(
    İkincisi: Ayakkabılarının topuklarını göremedim ve sanırım uyuyamayacaım:( Çok tatlı görünüyorlar güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Suzy'ciğim; sürekli negatif telkin ve söylevleri duymak insanı etkiliyor. Etrafımda sürekli aynı şeyi gözlemliyorum. Hakikatten insanı antisosyal yapacaklar kuzum nedir o öyle. ..
      Ayakkabıları beğenmene sevindim tatlım; topuklar çok hafif dolgu taban , sevgiler canım.

      Sil
  6. Sanırım kına gecesi mumlukları tam da ilgimi çekebilecek bişey şu an:))) değişik bir fikir olmuş bana da ilham verebilir:P Ayrıca H'yi ve yeni ayakkabılarını da çok sevdim cnm, en kısa zamanda görmek dileğiyle diyeyim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sorulara verdiğin cevaplar kendin gibi doğal olmuş canım..Cevaplar bana benziyor dedim bir an :)
    Ayakkabılar çok hoş..Rahatlığı tercih ettigim için tam benlik :)
    Güle güle kullan canım,sağlıkla ve mutlulukla.Sevgiler gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ayaklabilari cok begendin :)
    Normalde mim okumayi pek sevmem ne yalan soyleyeyim ama kendini tanitan, daha iyi anlatan mimler cok hosuma gidiyor. Cok icten cevaplar cok hosuma gitti :)
    Kina icin calismalar benim icin biraz gec oldu artik ama yinede cok begendim :D
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil