11 Eylül 2014 Perşembe

Beyaz Ceket, Beyaz Kolye, Beyaz Topuklu Sandalet

   Merhaba, yaz renklerinden ve havasından kolay vazgeçemeyeceğimi önceki yayınlarımda belirtmiştim. Bitmiş dikiş projem henüz yok, çünkü şu günler birbirinden farklı yoğunluklarım söz konusu. Ben de yaptığım bir kolye ve  ona uygun yaz renkli bir kombin yayınlamak istedim.


 Çeşit çeşit pozlarımı yakalayan, benim için fotoğraf çekimini eğlenceli hale getirip, birbirinden enteresan (!) fotoğraflarımı yakalayan sevgili Emine'ye teşekkür etmek isterim. Sağ olsun son derece sabırlıdır  kendileri ve benim yalnızca içlerinden en fazla birkaç pozu seçip yayınlayacağımı bildiği halde usanmadan sayısız çekim yapar; çook teşekkürler eline sağlık canım.


 Yaz başında almak istediğim Bershka topuklu sandalet fiyatı düşmeyince Sezonbaşı fiyatıyla Ağustos sonunda  İzmir' den aldım (yani indirim yok !). Eskişehir'de 36 numara bulamamıştım, İzmir'de bulunca sevindim.


Bu arada Eskişehir Bershka'yı tek geçerim, gerçekten oradaki arkadaşların güleryüzü ve anlayışıyla her zaman mutlu çıkıyorum, ilgilere duyurulur, fazladan birer maaşı bile hakediyorlar! Bilmiyoruz gibi bir kelime yok lugatlarında, yüzler daima tebessümkar ve çok ilgililer, insanları sıkboğaz etmiyorlar, danıştığınızda ise merak ettiğiniz ne varsa cevap verip,  koşuşturuyorlar. 
Sevgiler onlara....





 Eteği ben dikmiştim (bu yayında)  ama hiç giyip yayınlamamıştım.
Ceket: Stradivarius

Saçlarıma Ombre yaptırdım bu arada. Epey oldu; Temmuz sonunda..
Kolye : Ben yaptım (DIY). Son derece kolay bir proje: Beyaz Kurdele, beyaz iri boncuklar, altın rengi boncuklar ise; ahşap üzerine yaldız sprey boya attım ve ardından  parlak sprey vernikle sabitledim.

Görüşmek üzere... Sevgiler..

49 yorum:

  1. Handan'cığım gerçekten çok yakışmış, hem sade, hem çok şık olmuşsun, maşallah diyorum kocamanından nazar değmesin.
    Kız normalde 38 hatta kışın yün çoraplarla 39 no bot giydiğimi bildiğin için mi 36 no ayakkabı giydiğini yazdın çatlayayım diye:)))) (şaka tabii)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım, yok inanın o da ayrı bir problem, sol sütunda ayaklara daha çok özgürlük diye boşuna yazmadım;)!
      İnanın 36 numara istediğim modellerde bulmakta zorlanıyorum, hatta benimki 35,5 denilebilir, o nedenle bazen 36 bile büyük durabiliyor. Sevgi ve selamlar;)

      Sil
  2. Tam puan, her şeyiyle birbirini çok güzel tamamlamış bir kombin! Ayrıca sizin vücut tipinize de çok iyi giden bir tarz sanırım, çok yakışmış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, biraz ufak tefek olsam da fena durmadı sanki;))

      Sil
  3. kolye, ceket, etek, ayakkabı hepsi çok yakışmış. kolyenin yapımı kolay olmasına rağmen çok şık durmuş.
    ben de işine ve karşısındaki kişiye değer vererek çalışan kişilerin olduğu mağazalardan alışveriş yapmayı daha çok seviyorum. zaten her yerde de olması gereken değil midir karşılıklı saygı ve sabır. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkürler, kesinlikle katılıyorum, giderek lokal mağazacılık anlayışları global bir anlayışa ve dolayısıyla müşteri memnuniyetinin öneminin dünya çapında irdelendiği bir dönemde bulunuyoruz, kısacası bizleri hafife almamaları kendi gelecekleri açısından da önem taşıyor;) kesinlikle olması gerektiği gibi;)

      Sil
  4. Maşallah :) Beyaz yakışmış. Ayakkabılarınızı güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık gorunuyorsunuz Handan hanim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Hanım, çok teşekkürler, çok incesiniz.

      Sil
  6. çok güzel kolye ve çok güzel kombin çok şık olmuşsun size de çok yakışmış eteğinin desenini çok beğendim ellerine sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, benden de selam ve sevgiler.

      Sil
  7. Yaza beyaz çok yakışıyor:-)

    Sandalete bayıldım, keşke topuklu giyebilsem bile dedim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adaşım, aynı fikirdeyim, bu arada sandaletin topuğu çok az, aklınızda olsun;) ben rahat ettim, belki siz de bakarsınız.

      Sil
  8. Etek de, kolye de çok güzel olmuş elinize sağlık. Beyazlar içinde çok hoş görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım çok beğendim..Son derece zarif ve şık:)Çiçek desenli etekleri ben de çok beğeniyorum ama dikişten anlamıyorum ne yazıkki hazır almak zorundayım :(Kolye de çok hoş..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanım, çok teşekkürler. Bu etekler çok şık ve şirin geliyor bana da daha buna benzer çok var çeşit çeşit yapıp giyesim var doğrusu:) ancak çok yoğun bir dönem geçirdim ve halen devam ediyor, nelere niyetliydim dikiş adına güya çok proje yapacaktım bu yaz, kendi kendime öyle söz vermiştim, evdeki hesap çarşıya uymuyor her zaman;))). Ama bu etek çok basit inanın çok rahatlıkla dikebilir herkes dar eteği emin olun buna, zerre kadar şüphe duymayın bence denemelisiniz. Benden de sevgiler;).

      Sil
  10. Eteğe bayıldım. Boncukların da hoş. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  11. tüm detaylar harika, elinize sağlık etek ve kolye harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz bitmeden diktiğimi giymekte fayda var dedim;) .

      Sil
  12. Ama kombine çok güzel hepsini çok beğendim. Bende yaz renklerini çok severim:))

    YanıtlaSil
  13. Misss gibisin misss maşallah !
    Asil,zarif ve her zaman çok şık!
    Beyaz ceket ve pastel desenli kalem etek benim de favori kombinimdi bir zamanlar yani çalıştığım zamanlar :)
    Güle güle sağlıkla giy tatlım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin ince ve her zaman insan sevgisi dolu yüreğinin gördükleri sevgili Nilgün Abla'cığım. Beğenmene çok sevindim. Ben senin çalıştığın dönemleri çok iyi tahmin edebiliyorum. Şu dünyada çok şanslı insanlar var, mesela ben: (seni tanıdığım için) ve özellikle de öğrencilerin; senin gibi dürüst ve bilgili bir insanla yolları kesiştiği için... Sevgi ve selamlarımla..

      Sil
  14. Süper görünüyorsun Handan'cığım, gerçi sen her zaman öylesin ya. Her bir parça ayrı ayrı çok şık ve harika bir uyum yakalamışsın onları bir araya getirerek. Ombrenin ne olduğunu bilmiyorum ama saçın da harika görünüyor. Güle güle kullan.
    Selam ve sevgilerimle

    Bu arada ilk fırsatta bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler;) beğenmenize sevindim. Ombre saçlarımın uçlarını açtırma işlemine deniyor;). Benden de kocaman sevgi ve selamlar.

      Sil
  15. Canım yine harikalar yaratmışsın, komple herşeye bayıldım. İnanılmaz uyumlu bir kombin ve renklerin uyumu nasıl relax bir hava estiyor. Güle güle kullan canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. çok şık ve zarif bir kombin olmuş ;))

    YanıtlaSil
  17. kombine bayıldım, özellikle kolye harika olmuş ;)

    YanıtlaSil
  18. Zarif görünüyor, insanın emek verdiği bir şeyi kullanabilmesi ne hoş.

    YanıtlaSil
  19. Aaa ben neden görmemişim. Ben nerdeymisim.? Bu yayını kaçırmışım... Kombin harika olmuş. Kolye ise hiç belli etmeden rol çalmış. Ellerine sağlık. Emine Hanım a ayrıca Teşekkürler yayında ki katkılarından dolayi. .

    YanıtlaSil
  20. Neler kaçırmışım neler. Harika bir kombin olmuş canım bayıldım hepsine ayrı ayrı eteğin deseni tarzı çok hoş. Sandaletler ayrı harika. Hele ki kolye bana da benzer siyahını yapmıştın bir dönem haber sunarken çok kere taktım hala da en sevdiğim kolyelerimden biridir. Ellerine sağlık. SEVGİLER.
    HANİFE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hala uyumadın mı? :))))) yorum saati :03:20 !

      Sil
    2. Yok canım bugün böyle oldu artık :)

      Sil
  21. bayılıyorum sana yetenegıne..tarzıııın sahen olmus ellerıne emegıne guzellıgıne sgalık....

    YanıtlaSil
  22. Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Canım, ne kadar güzelsin! Çok şık olmuşsun, özellikle eteğe bayıldım. Kolye de harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. kombin ve kolye fikri şahane:) emeklerine sağlık.
    şık ve güzel bir bayan görüyorum bu karelerde ben:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ben etkinlikten keşfedip geldim ve hemen takibe aldım:) Diktiğiniz şeyler gerçekten çok hoş ellerinize sağlık.
    benimde bir hobi blogum va bende bekliyorum
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  26. Merhaba el emeği etkinliğinden geldim bloğuma beklerim http://kendihikayesininbasrolu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ,
    Kombin harika :) Özellikle eteğe bayıldım , size de çok yakışmış.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. Cnm çok zarif çok asil görünüyorsun.... Bu elegan havana bayıldımmmm.... beyazların, desenli eteğin herşey o kadar uyumlu ve güzel ki! tabi sen de öylesin:))) Eteği çok merak ediyordum üzerinde, harika olmuş, ellerine sağlık!
    Bide şimdiden çok özledim ben sizleri:((((
    Sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  29. ellerine emeğine sağlık çok beğendim..

    YanıtlaSil
  30. Etekde kolyade harika olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil