24 Kasım 2014 Pazartesi

Bordo Bluz/Gömlek



Merhaba bundan önceki yayınlarımda üzerinde çalıştığım iki bluz/gömlekten bahsetmiştim. Bordo olan çalışmam bitti...



Çalışmanın fotoğraflarını beklediğim şekilde yansıtamadım ne yazık ki sabah yarı karanlık bir ışıkta çekilip de işe gelinince ancak bu kadar olabildi..   Altını lastikli yaptım orjinal kalıbı aşağıda, kalıbı birazcık değiştirdim.



 Bluzun yaka kısmını farklı bir model olması açısından kısa tuttum. Farklı birşey oldu ve bu halini sevdim, tam da yansıtmak istediğim gibi oldu.

       Modelin orjinalinde omuz kısmında büzgü aslında ben bir parça daha geniş tutarak ön omuz kesimini, oraya büzgü yerleştirdim. Yaka kısmının yapımında elimde siyah tela olmadığı için ve ben acele ettiğim için beyaz tela kullandım. Yukarıda gördüğünüz üzere fazla dönemeçli kısımlarda çıtlatma yapmayı unutmayıp fazla olan kısımları da inceltiyoruz. Kalıp ve model zorlayıcı değil aslında yalnız orjinal modelde de çok hafif büzgü olsa iyi olacakmış. Kalıbın orjinali aşağıdaki gibi...



   Bu çalışmadan 10 Nisan 2013 tarihli yayınımda da yapacağımı belirtmiş üstelik yapmış ve fotoğraflamış ancak yine orjinal modelde olduğu gibi siyah renk seçtiğim için (tıpkı şimdi olduğu gibi koyu bir renk), fotoğraflarım o zaman da çok çok kötü çıktığından sizinle paylaşmamıştım. Dilerim güzel bir fotoğraflama sağlar ve onu da sizinle paylaşırım. 

   Koyu renk çekimlerde özel makinesi olmayanlar için tavsiyeleriniz varsa bilmek isterim.
 
 

 Modelin orjinali işte bu; modeli ben çok sevdim bir seri farklı renklerden çalışasım var, size de öyle oluyor mu bilmiyorum, bu kalıba bir tutkunluğum oldu;)) Gerçi hepsinde ufak tefek farklılıklar yapıyorum yukarıda görüldüğü üzere, benim çalışmamın yakası, omuz büzgü detayı ve alt lastiği ile bambaşka bir model oldu sanki;)).

 

27 yorum:

  1. Bluzu çok beğendim ellerinize sağlık ,rengi zaten olay büzgülerde tam isabet olmuş, güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. Ah çok ama çok güzel olmuş..Güzel günlerde kullan, güle güle giy..

    YanıtlaSil
  3. Bordo renk çok güzel oluyor giysilerde, eline koluna sağlık Handan'cığım çok şık olmuş...
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Kumaşı da rengi de çok hoş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. farklı bir model çıkmış gerçekten, çok hoş olmuş ama :))

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş :)) Ben dikişe elimi süremedim aylardır...

    YanıtlaSil
  7. Gömlek dikesim geldi! Renk de supermiş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Şahane olmuş...Bordo olurda güzel olmaz mı? Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. bu sayı bende var. çok beğendigim bir model :))) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş rengine bayıldım ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş gömleğin modeli de rengi de ayrı güzel ellerine sağlık güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  12. bordo gömleğin rengini çok beğendim canım güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. bence çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  14. Canım yine süper bir parça hazırlamışsın, model biraz değişmiş ama ben bu halini daha çok sevdim eline sağlık. Güzel günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  15. Bence bu seriye devam edin, İlk iş diğerlerinin de en az kendisi kadar güzel olacağı sinyalini veriyor zaten. Ayrıca işlerinize karakterinizi yansıtmanız bence çok özel.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş.. ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Omuz büzgüleri ve bel lastiği çok iyi olmuş. Kumaş zaten muhteşem. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  18. Hımm,bu omuzdaki pile olayını ben de çok seviyorum.Rengi de süper olmuş.Şimdi sıra kombinlerde.Ellerinize sağlık sevgili Handan,iyi günlerde giyin..))

    YanıtlaSil
  19. Bence görseller çok ta kötü değil. Gömlek güzel olmuş. Yakası çok kullanışlı ve hoş olmuş. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  20. Canım tamamen değiştirmiş güzelleştirmişsin. Ellerine sağlık ince kumaşlarda temiz dikiş ince iş çok hoş gözüküyor. Bir de morun rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  21. Bordo benim de çok beğendiğim şahane bir renk ve sen de çok zevkli bir bluz çalışmışsın,ellerin dert görmesin ,bol bluz çalışmaları diliyorum,yalnız değilsin beğenilen bir modelden defalarca dikilmesi konusunda :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. pembe kumaşım: Çok teşekkürler beğenmenize sevindim.
    Elift: Çok teşekkürler:)
    bücürükveben: Müjde Hanım çok teşekkürler bordo ben de çok seviyorum, çok hoş duruyor gerçekten.
    renkli design:Teşekkürler:)
    ANTİGONE: Çok teşekkürler.
    Ebru Bayrak:Olsun sen daha mutlu bekleyişlerdesin sevgili Ebru;))
    biç ki dikesin:Çok teşekkürler evet ben de biraz yavaş yaptım ama sonuca değdi şimdi bir dizi yapasım var;))
    Sertaç Cihan:Çok teşekkürler;)
    özlem öner: Evet sevgili Özlem o sayı çok güzeldi, değerlendirilecek çok hoş şeyler vardı;) teşekkürler.
    Kevser Yaldız: Çok teşekkür ederim.
    kocam bana topaç der: Çok teşekkürler ;)))
    emir kokusu:Çok teşekkür ediyorum;)
    Pembe Kreasyon: İyi bari biraz da olsa güzel görünüp anlaşılıyorsa ne mutlu;) fotoğraflarda pek yansıtamadım; gerçekte de hoş durdu söylemesi ayıp;))) hihihi…
    nuryyl: Sevgili Nur, vallahi biraz biraz değiştirip daha farklı şeyler yapasım da var;)) sanırım yapacağım.
    Nurdan Kanber: Nurdan Hanım, evet insan aslında yaptığı işe kendince ille de bir yorum katıyor, bu tarz detayları farkeden ilk kişi oluyorsunuz genelde bu da sizin insanların yayınlarını ne kadar gönülden ve içtenlikle takip ettiğinizi gösteriyor, çok teşekkür ederim bu açadın da;)! Sevgiler.
    Güliz GÜL: Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler.
    Begüm Şen: Begüm Hanım, çok teşekkür ediyorum:) sağ olun.
    Neslihan Eryuksel: Neslihan Hanım inanır mısınız bazen kombin kısmı işin en zor kısmı haline gelebiliyor, ışıktan ve yansıtamamaktan endişeliyim, bakalım ne zaman kombinleyeceğim, sevgiler;)
    Hobby Dünyasım: Çok teşekkür ediyorum.
    Ful Atolye: Çok teşekkürler sevgili Fulya; evet ince kumaşlarda itinalı da çalışılınca bu çalışmaya yansıyor gerçekten, çok teşekkürler sevgiler;)
    DİKTİM DİKTİM GİYDİM: Haha) sevindim doğrusu bu konudaki tek saplantılı ben miyim diyordum;) bir başlayınca bir dizi aynı şeyden dikmek istiyorum ;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. bluz çok güzel olmuş, üreten ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  24. Bordoya hastayımdır, çok şık olmuş, dikişinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. bordo ve leylak en sevdiğim renkler yaaa :)

    YanıtlaSil
  26. Handancım bende kendi makinamla koyu renkleri aslı gibi fotoğraflayamıyorum :(
    Arkadaşım profesyonel makina getirdi onuda kullanamadım çok teferruatlı bişeydi :)
    Bluzun gerçekten rengiyle modeliyle nefis olmuş , başka renklerinide yapmak istemekle haklısın hatta desenli kumaşlada denenebilir
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  27. Cnm çok elegan çok zarif bir bluz olmuş.... Yine inanılmaz kusursuz ve süper bir parça yaratmışsın, ellerine sağlık güzel günlerde giy cnm:)))

    YanıtlaSil