13 Kasım 2014 Perşembe

Tatesal'dan İskoç Şalı

   
  Merhaba ben kendim yapmış olmayı isterdim ama ben yapana kadar başka insanlar da faydalanmalı diye düşündüm. Ben bu örneği göreli çok uzun zaman olmuştu, Sevgili Tülin Hanım  (Tatesal blogunda )  2009'da yayınlamış zaten:) yani çok çok uzun zaman önce..

  Aradan geçen zamana rağmen  bu modele hayranlığım bitmeyince paylaşmayı istedim. Kendilerinden de izin alarak bu güzel örneği paylaşıyorum. Bu  modeli bilenler vardır. Görmeyip yeni görenler de olacaktır. Bundan neler yapılmaz ki;))) bir düşünelim önümüz kış, isteyen yapım aşamalarını sevgili Tülin Hanım'ın bloğundan öğrenebilir, şöyle buyurun... 


Sevgiler:)

22 yorum:

  1. Benimde çok beğendiğim bir model ama çok meşakkatli,bitince tek tek ip yürüterek :(( yapabilenlere helal olsun :)) Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay Hanım, aynen çok seviyorum bu modeli, uğraştırıcı olsa da yavaş yavaş terapi gibi arada yapasım var, hıımmm bu arada başlasam da ne zaman bitiririm bilemiyorum, haklısınız. Sevgiler benden de;)..

      Sil
  2. Nasıl yani, el Yapımı mı bu? Kumaş gibi duruyor. Hemmen inceliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fulya ' cığım; evet el yapımı; ) o nedenle ayrı bir hoşuma gider; ).

      Sil
  3. Merhaba,bu model bir zamanlar çok modaydı,ben de oğluma yelek yapmıştım,karşıma koyup ,durmadan ayy çok güzel diyip duruyordum :)) Atkıya da bayıldım,yapanın ellerine sağlık,size de kolay gelsin diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo elinize sağlık. Değil mi tablo gibi izlenecek bir çalışma. Sizinki de eminim ayrı güzel olmuştur. Umarım başlar ve bitiririm; ).

      Sil
  4. İlk bakışta kumaş sandım bende, çok emek isteyen güzel bir model olmuş yapanın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. şalı çok beğendim, anlatımına baktımda sanırım yapamam:)
    bu aralar şöyle el işi bir şeyler yapayım diyorum ama hala karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cığım aslında zor gelmedi sanki bana en azından öyle bilmek istiyorum ben de;)))) sevgiler.

      Sil
  6. tavrınızı çok beğendim, öncelikle söylemeden geçemeyeceğim, paylaşımın paylaşımı harika doğrusu.
    böyle bir modelin elde yapıldığını hiç bilmiyordum, kumaş sandım ben de ilk bakışta. teşekkürler sizinde Tülin hanımında öğretisi için. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim;) benden de sevgiler.

      Sil
  7. Bu modelden bende şal yapmıştım.Örmesi değil ipleri renklerine göre ayırıp aralardan geçirmesi çok zaman alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız sanırım o kısım biraz uğraştırıcı;)

      Sil
  8. Handancım merhaba çok güzel bir şal modeli paylaşmışsın . Ben de daha önce görmüştüm nette. Gerçekten hazır gibi duruyor farklı bir model. Ama nasıl yapılır bilmem ..
    Sevgilerimi bıraktım ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'ciğim bakalım yapabilirsem deneyeceğim;) Sevgiler benden de..

      Sil
  9. ben şimdi buna çok heves ettim ama o kafesleri bitirince devamını yapmaya üşenirim kesin! Hiç bulaşmayayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  10. ilk çiğdemde görmüştüm sonrada sevgili füsun yapmıştı.çok beğeniyorum modeli.linke bakınca sevgili tülininde anlatımından yapabileceğim bir çalışma olduğunu görmek ayrıca mutlu etti beni.teşekkürler paylaşım için arkadaşım..

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel ama emekte coook belli.gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  12. Korkarım mimlendiniz... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/11/smiley-mimic-mimi.html

    YanıtlaSil
  13. Hakikaten çok hoş duruyor bu model.
    Ben küçükken, annem çok güzel bir yelek yapmıştı bu modelden.
    Taş gibi duruyor, şu an yeğenim kullanıyor:)

    YanıtlaSil
  14. Canım ince düşünceli arkadaşım...nezaketinden dolayı ayrıca teşekkür ediyorum sana...becerikli bir hatunsun ve en güzel şekilde yapacağından eminim...kolay gelsin...

    YanıtlaSil