2 Mart 2015 Pazartesi

Singer Dikiş Teknikleri Kitabı, Dikiş Gereçleri ve Son Durumlar

   Merhaba oldukça karışık bir başlık oldu, mümkün olduğunca kısa tutmaya çalıştığımı aşağıdaki içeriği incelerseniz siz de  göreceksiniz.

 Öncelikle arka planda dikişlerim usul usul devam ediyor. Bir arkadaşıma verdiğim söz üzerine Büyük Beden, oldukça bol, salaş ve rahat bluzlar dikiyorum. Modellere birlikte karar veriyoruz. Bu kendisinin özel ricasıydı kısacası dikilecek olanların kararını tek başına vermiyorum. Böyle anlatınca sakın zor modeller aklınıza gelmesin son derece kolay ve basit Tünik vari modeller. 

  Yukarıda gördüğünüz siyah beyaz ince trikodan Büyük Beden çalışmalarımdan biri hazır sayılır. Bu kumaştan bolca vardı elimde çıktığı kadar birkaç tane daha yapacağım.


Bu tarz bol giysiler benim de favorim elimde değil çok seviyorum salaş giysileri omzu açık olanlarsa favorim.




sewing box,

Sol en baştaki dikiş kutum özellikle masuraların koyulması açısından işime yaradı. Geçtiğimiz haftalarda yağlanmayı bekleyen dikiş makinem için dikiş yağı aldım. Nervür ayağı ve nervür için çift iğne (2mm) de aldım(hepsini servisinden aldım). Fiyatlarına gelirsek

Singer Dikiş yağı  6TL.
Nervür Ayağı: 11 TL
Çift İğne: 3,5 TL


   En alt sırada ince uzun kalemlik ise ösym' nin sınav kalemliklerinden masuralar için birebir, bir de ağzı güzel kapansa sıkıntı yok.. Bunlardan bir seri üretilmeli, benden söylemesi, masuralar için harika bir seçenek.






   Geçtiğimiz günlerde ısmarladığım kitaplar elime ulaşmıştı onları da sizlerle paylaşayım. 

1- Singer Dikiş Teknikleri Kitabı: 30 TL 'ye (kitapların tamamını kitapyurdu.com adresinden) aldım.

   Bu arada blogger arkadaşımız sevgili Deep' in ikinci kitabı çıkadursun ben ilki olan Sade ve Derin'i  yeni elime aldım:)) Son derece akıcı ve içten yazılmış bir kitap, pekçok yerinde "aaa ne kadar benzer düşünüyoruz" dedim. Pekçok yerinde tebessüm ettim, mutlu eden hoş bir tarafı var kitabın tıpkı kendi dünyasında olduğu gibi. Bloğunda paylaştığı yazılar kadar keyifli.. Sizlere de tavsiyem mutlaka okuyun, benim gibi geç kalsanız bile!...

   Şimdinin gücü: Malum "Tanrılar Okulu" çizgisinde çok seviyorum bu tarz kitapları da.

2- Harmolance: Ocak ayında gerçekleştirdiğimiz blog etkinliği çervesinde bizi yalnız bırakmayan firmalardan biri de Harmolance' di. Firmanın kurucusu Didem Hanım, içtenlikle çalışmalarından bahsedip bizleri bilgilendirmişti. Gıda Takviyesi olarak kullanabileceğimiz Omega 3' ün faydaları saymakla bitmiyor malumunuz özellikle ben de bu konularda çok araştıran biri olarak titizlikle kullanıyorum. Teşekkür ediyorum kendilerine.

3- Geçen ay özellikle Sevgili Nur'un hediyelerinden biri olan Note Oje ve rengi ben de bağımlılık yaptı adeta, çok severek kullandım. Kalıcılığı ise müthiş gerçekten. 

4- Bu güzel hediyelerin tamamı ise sevgili Melis' den. Çok beğendim hepsini zevkini konuşturmuş, ayrıca el emeği harika bilekliği de çok çok beğendim. Hepsi için yeniden teşekkür ediyorum.

5- Cafe Breno: Blogger Etkinliğinin bir diğer sponsor isimlerinden olan ve "Sonunda Aradığınız Kahve" sloganıyla tanıdığımız Cafe Breno, tecrübelerim arasına girdi. Kesinlike içimi sert olmayan ama aroma yoğunluğu kesinlikle yerinde içimi güzel bir kahve, soğuk ve karlı Şubat akşamlarında bolca içtim. Kendilerine teşekkür ediyorum. 



8 yorum:

  1. Tunikler sıraya girmiş, kolay gelsin Handan'cığım. Kumaşın deseni ne hoşmuş.
    Hediyelerin hepsi çok güzel, iyi günlerde kullan canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin. Dikiş malzemeleri de çok can alıcı görünüyor. Bu kahveyi merak ediyordum ama denememiştim. Markete gidince alacağım inşallah. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. dolu dolu bir yayın olmuş. hepsi için güzel günlerde kullanılsın diyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin. Çoook kilolu biri olarak bol, salaş bluzları gayet kullanışlı buluyorum gerçekten. Bittiğinde paylaşırsanız ne güzel olur:) Bu arada ojenizin rengine bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Tunik için çok güzel bir kumaş seçmişsin canım kolay gelsin. Never ayağını da çok merak ettim doğrusu bakalım neler yapılacak :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kumaşı çok beğendim...çok merak ettim neler çıkacak sevgiler

    YanıtlaSil
  7. masuraları koyduğun kalem kutusuna bayıldım canım. keşke bizde de yurtdışındaki gibi şirin organizerlar satılsa. olmayınca biz de kendi çözümlerimizi üretiyoruz mecburen ;))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Geniş kapsamlı bilgilendirici bir yayın olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil