31 Temmuz 2015 Cuma

Tatil Valizi

   Merhaba,

   Tatil geldi çattı, bendeniz de izindeyim, evet bu önceden programlanmış bir yayın zira bendeniz siz bu satırları okurken zaten dinleniyor olacağım. Dolayısıyla yorumlara yanıt vermem sıkıntılı olabilir, şimdiden durumu bildirmek isterim, yorumları yayınlayamazsam durumu anlayışla karşılayacağınızı umarım.  Bulunduğum yeri yazma konusunda tereddütlerim var, zira "Buralara kadar geldin ve görüşemedik mi?" sorularına maruz kalmak istemiyorum, bu konuda  anlayış bekliyorum çok sevgili arkadaşlarımdan.  Zira bir parça zor günler geçiriyorum. Ve biliyorum herşey güzel olacak... Valiz hazırlama kısmı bazen çok eğlenceli ve bazen fazlasıyla da sıkıcı olabiliyor, bu sene  çok fazla birşey yanıma almadım desem yeridir. Aşağıdaki kare küçük bir kesit olsa da gerçekten az giysiyle gidiyorum bu kez! Kimi indirimden bulduklarım, kimisi önceden aldıklarım ve diğerleri...Bakalım neler var...?


1- River Island Çiçekli yırtık jean şort çok severek aldım.

2- Koton ganimetleri: zira çok büyük indirimler var malum cicilerde:)) ben bunları yakaladım. 

3- Eskişehirli Bloggerların buluşmasında sponsor olan firmalardan doğal ve anti alerjik ürünleriyle gerçekten övgüyü hakediyor.  (Dermadolin) Seranem Bakım Şampuanı Çok beğendiğim bir ürün oldu.

4- Yine  Dermadolin: Ceradolin Nemlendirici Losyonu cildin nem kaybını engellemek adına yanıma alıyorum. Benim gibi alerjik ciltler için çok memnun kaldığım bir ürün oldu. 

5- Saç bakımını şansa bırakmaya hiç niyetim yok bahsetmiştim çünkü saçlarımı bir süre uzun kullanmak istiyorum. HC Hair Care Ovex Saç Kurtarma Maskesi kesinlikle tavsiye edebileceğim mükemmel bir ürün, saçınıza kaybettiği nemi çok kısa sürede adeta hapsediyor. Sitelerini gezmenizi tavsiye ederim, çok güzel ürünleri var gerçekten.

6- Bu sene hızlı bronzlaştırıcı olarak yanıma Rossmann'ın Sun Ozon ürününü almak istedim. Denemek istiyorum açıkçası spreyini de almıştım ama onu bulamayınca böylece kaldı, hangisinden memnun kaldım açıklarım:)

7- Her sene cilt toparlanması amacıyla Nivea Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu alırım, memnun muyum: düzenli kullanırsanız evet bir toparlanma hissediliyor açıkçası. O nedenle her sene alıyorum.

8- Ve bu güzel kitap tatilde benimle olacak... "Beklenen" Yeğenim Merve 'nin ilk romanı, önyargılarınızı değiştirmenizde, insanların birbirinden farklı yaşamlarına insanca bakabilmenize yardımcı olacak bir Roman. Bu kitabı daha sonra yeniden ele alacağım. Kitaba buradan ulaşabilirsiniz

9-Vogue gözlüğüm ve sıradan bir tişörtüm... 

10- Pembe lip gloss Flormar Pretty serisinden, yaza yakışıyor, seviyorum
      Fosfor tonlu citrus sarı Flormar oje 
    Rimmel 60 Sec. Çabuk kuruyan açık pudra rengi oje. Çok çok seviyorum hızlı kurumasından dolayı...


16 yorum:

  1. en sevdiğim yazılardan, bavul de bana seyahat de sırt çantası de
    iyi tatiller adaş

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller canım, umarım tatil dönüşü her şey en güzel hali ile yeniden başlar, zor günler geride kalmış olur, ferah bir sonbahar gelir senin için..

    YanıtlaSil
  3. cicilerin pek güzeller ,herşey gönlünce olsun handancığım iyi tatiller ..

    YanıtlaSil
  4. Canım güzel enerjinle geri dönüşünü tam da burada bekliyor olacağım dediğin gibi herşey güzel olacak

    YanıtlaSil
  5. Bütün sıkıntılarını ağırlıklarını oralarda bırak, yenilenmiş ve enerji dolu dön Handan'cığım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sizi mimledim cevaplarınızı merakla bekliyorum , sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  7. Bazen tatile böyle az ve öz parçayla gitmek iyidir cnm, tam işe yarayacak fonsiyonel ürünler de almışsın zaten. Keyifle güzellikle geçsin önemli olan keyif almak bütün senenin stresini orada bırakıp dönmek....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba parçalar harika olmuş bu arada çok özür dilerim çekilişe yorumunuzu yanlışlıkla sildim tekrar yazabilir misiniz lütfenn kusura bakmayın :(

    YanıtlaSil
  9. Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller olsun :) keyifli bir yaz diliyorum...

    YanıtlaSil