20 Aralık 2015 Pazar

Yeni Yıl Hazırlıkları


Merhaba,
Yeni yıl herkes için farklı anlamlar taşısa da o gün için bir şıklık telaşı içinde oluyoruz çoğumuz bunun tersi de söz konusu olabilir elbette;).. Yeni yıl için seçtiğim birkaç parça güzel giysi ve aksesuarı sizlerle de paylaşmak istedim. Siparişlerinizin çabuk gelmemesi gibi bir endişeniz olmasın oldukça hızlı bir şekilde gelebiliyor siparişleriniz. Bazen ülke içi alışverişinize neredeyse eşit şekilde de geliyor.  Sıkıntısız alışveriş edebilirsiniz. İster esinlenin,  ister satın alın  karar sizin:)..

1- Lacivert Pullu mini elbise Buradan
2-  Kolye Buradan


 3- Burnu açık topuklu file ayakkabı Buradan
 4- Damask desen brokar elbise Buradan



5- Altın rengi pullu elbise Buradan
6- Krokodil desenli çanta Buradan



 7- Bordo Ombre elbise Buradan
 8- Siyah altın detaylı kemer Buradan
 9- Kırmızı bağcıklı Stiletto Buradan



10- Kırmızı omzu açık elbise Buradan
11- Zincir detaylı çanta Buradan
12- Siyah Portföy çanta Buradan


Spor şıklığı tercih edenler için de birkaç seçenek..

13- Siyah püsküllü çanta Buradan
14- Pullu ceket Buradan
15 Gri ve taba çanta Buradan


Umarım içlerinde beğendikleriniz olmuştur. 
Herkese güzel günler diliyorum.

6 yorum:

  1. Ay hepsi çok güzel . bilemedim ki. Hoş nasılsa ben bu kilolarla giyemem ama ilk ve son kombinleri ve ikinci kombinin ayakkabılarına bittim :) Çok öpüyorum seni Handan :)

    YanıtlaSil
  2. Abiye kıyafet resimleri istiyorum rica ediyorum:) mart ayında düğünümüz var yeğenimin güzel olmam lazım :)
    mümkünmü :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok şık elbiseler vaar:) Yılbaşında en güzel ben olmalıyım. Kapıdan girdiğimde bakışlar bana yönelmeli:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Takip ettiğim bloglar arasında ekledim.
    Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum.
    kadinmoda4.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. bordo ombre elbiseye bayıldım.

    şimdiden mutlu yıllar bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Lacivertle payetin uyumu bir harika! Çok güzel parçalar seçmişsin cnm, payetleri sevmeyen ben bu aralar sever oldum:)

    YanıtlaSil