3 Aralık 2017 Pazar

Giyiver.com Alışverişim

    Merhaba


   Her yeni gün giyim konusunda yeni yeni firmalarla karşılaşıyorum. Giyiver.com da bunlaran biri oldu. Kış yaklaşırken özellikle kazak arayışındaydım ve kendimi Giyiver.com’un sayfasında buldum. Kazaktan, gömleğe, yelekten pantolona ve kışlık montlara kadar pekçok çeşit bulabileceğiniz bir site. Renk çeşitliliği kışın da çok önemli tıpkı model çeşitliliğini de aradığımız gibi. Bu sezonun mor ve sarı renk atraksiyonu bu sitede de mevcuttu ve çok sevdim. Bir siteye girdiğinizde yalnızca  giyim seçeneği ile sınırlı kalmaması, aksesuar ya da ayakkabı seçeneklerinin de bulunması benim her zaman hoşuma gitmiştir.




   Model ve desen konusunda zenginlikten yana olan biriyim bu nedenle de farklı giyim firmalarını ve imkanlarını araştırmaktan vazgeçmiyorum. Farklı desenlerle, kalıplarla, farklı bakışlarla giysileri ele almak gerekiyor. Sitede Kadın Aksesuar ve Ayakkabı konusunda da seçenekler bulabilirsiniz. Babetleri oldukça şirin bulacağınızı düşünüyorum. Mevsim kısıtı olmadan seçmek bazen çok daha güzel oluyor çünkü indirim imkanları da geniş olabiliyor bu durumda. Siteleri bir de bu gözle incelemenizi mutlaka tavsiye ederim. Sitedeki ürünlerin fiyatları oldukça uygun görünüyor. Benzer ürünleri farklı sitelerde çok daha yüksek fiyatlı bulabilirken bu sitede çok daha uygun fiyatlı ürünlerle karşılaşacaksınız.  Sitede erkek giyim seçeneği de var.

   Alışverişlerde aynı kalite ve aynı materyale sahip ürüne çok daha fazla para vermek yerine, uygun fiyatlı olan ürünü seçmek daha mantıklı görünüyor. Böylece kaliteden de ödün vermeden benzer ürünü indirimli fiyata alırken arada oluşacak fiyat farkına başka ürünler alma imkanı da bulabilirsiniz.

   Ben de kazak siparişimi verdim ve ertesi gün  elime ulaştı üstelik de ücretsiz kargo seçeneğiyle ve beklediğim kalitede!. Alışveriş  alt sınırı  olmadan ücretsiz kargo seçeneğinden yararlarabilirsiniz. İndirimli alışveriş yanında ücretsiz kargo imkanı bence işin artısı. Kapıda nakit / kredi kartına taksit imkanı da mevcut. Değerlendirmek için farklı bir giyim firmasıyla tanışmak güzeldi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder